Press "Enter" to skip to content

ZAMÓW wycenę wdrożenia bądź modyfikacji PrestaShop


Tytułem wstępu.

Na podstawie licznych zapytań ze strony Czytelników naszego bloga prezentujemy kompleksową ofertę uruchomienia w pełni działającego sklepu internetowego z użyciem Presta Shop.

Wykonanie takiego zlecenia opiewa na dokładnie 2000,00 zł netto (2460,00 zł z VAT).

Jest to całościowa usługa, która zawiera praktycznie wszystkie aspekty konieczne do uruchomienia sprzedaży. W swoje ręce otrzymujesz oprogramowanie, infrastrukturę, wsparcie oraz doradztwo od zespołu bardzo dobrze znającego Presta Shop.

Od razu możesz zacząć sprzedaż. Sklep jest w całości skonfigurowany, zainstalowany i przetestowany. Łącznie z płatnościami i wysyłkami.

Nasze kompetencje w kwestii wdrażania tego oprogramowania określa blog na którym się właśnie znajdujesz i różnorodne zagadnienia, które na nim poruszamy. Możemy także zainteresowanym naszymi usługami przesłać listę czołowych realizacji wykonanych przez nasz zespół.


Co będę musiał zrobić? Czy to abonament?

Jest to cena jednorazowa, nieabonentowa, która zawiera także pierwsze 12 miesięcy utrzymania sklepu w Internecie.

Kwestiami techniczno – informatycznymi w pełni my się zajmujemy i ostatecznie otrzymujesz narzędzie pozwalające na samodzielną sprzedaż.

Ze swojej strony, poza ew. zgłoszeniem prowadzenia działalności gospodarczej lub konieczności prowadzenia księgowości sklepu – nie potrzebujesz nic więcej.

Wszystko to bez konieczności dzielenia się zyskami! Wykonany przez nas sklep nie jest produktem sprzedawanym w żadnym abonamencie. Całościowo przechodzi na Twoją własność także pod kątem np. migracji na własny serwer w przyszłości. Zakupiona domena jest zarejestrowana na Twoje dane lub możemy wykonać nieodpłatną cesję w przyszłości na dowolnie wskazany przez Ciebie podmiot.

Po 12 miesiącach należy przedłużyć poniższe usługi:

  • Serwer (obligatoryjne)
  • Domena (obligatoryjne)
  • Certyfikat SSL (rekomendowane)

Łączna cena przedłużenia tych usług to kwota ok. 300-400 zł netto / rok.


OK, otrzymam sklep – i co dalej?

Sklep będzie umożliwiał w pełni samodzielne zarządzanie sprzedażą. Tzn. dodawanie nowych produktów, kategorii, zdjęć, tekstów, zmianę cen, zarządzanie zamówieniami itp.

Presta Shop ma budowę modułową. Dzieki temu można w stosunkowo łatwy sposób rozbudować sklep o dodatkowe funkcjonalności np. programy lojalnościowe, połączenie z Allegro itp.

Tak samo jeśli chodzi o stronę – panel zarządzania pozwala na dowolne zarządzanie tekstami oraz zdjęciami na podstronach. Można w ramach sklepu wykonać także stronę wizytówkową – wydzielić strony informacyjne gdzie będą zawarte informacje o firmie, doświadczeniu, dojeździe do siedziby itp.

W cenie zlecenia nie znajduje się wprowadzanie asortymentu na gotowym sklepie. Jednak jesteśmy gotowi przeprowadzić krótkie szkolenie w naszej siedzibie (okolice Krakowa) lub na odległość (np. Skype z udostępnieniem pulpitu, gdzie dokładnie kursorem na Twoim monitorze przedstawimy obsługę sklepu od strony jego zaplecza).

Możemy także pomóc przy masowym wprowadzaniu danych do sklepu lub aktualizacji jego cen w oparciu o arkusze Excela.

Ważnym i w zasadzie kluczowym aspektem przy uruchomieniu sklepu internetowego jest jego promocja oraz pozycjonowanie (opisane to zostało nieco niżej w tym artykule).


Ile to potrwa?

Oferta jest tak dobrana, aby realizacja była maksymalnie szybka. Wręcz w zależności od naszych aktualnych mocy przerobowych – ograniczała się do około 7-10 dni roboczych (po wybraniu szablonu na bazie którego ma być wdrażany sklep).


Co zostanie wykonane w tej cenie?

Poniżej szczegółowa oferta.

Wygląd sklepu:

  • Prezentowanie płatnych szablonów sklepu Presta Shop dopasowanych do branży aż do pełnej akceptacji z Twojej strony (zakup szablonu jest ujęty cenie usługi).  UWAGA! Wybrany szablon będziemy mogli dostosować wg uznania:
    • zmienić kolorystykę
    • wstawić docelowe logo
    • zmienić teksty
    • usunąć wybrane elementy
    • zamienić wybrane elementy miejscami
    • podmienić zdjęcia – np. w sliderze, boxach, elementach interface’u strony itp.
    • dodać dodatkowe waluty, języki itp.
  • Pełne wdrożenie i dostosowanie szablonu wg m.in. checklisty którą tutaj opisywaliśmy: http://prestashopkrakow.pl/instalowanie-szablonu-presta-shop-z-template-monster/  oraz tutaj: http://prestashopkrakow.pl/15-podstawowych-czynnosci-do-wykonania-zaraz-po-zainstalowaniu-sklepu/
  • Pełne przystosowanie witryny do wyświetlania na urządzeniach mobilnych (tablety, smartfony) – RWD (Responsive Web Design)
  • Poprawne wyświetlanie we wiodących przeglądarkach internetowych i systemach operacyjnych

Infrastruktura

  • Serwer (łącza niemieckie lub polskie) z nielimitowanym transferem (suma ruchu wychodzącego i przychodzącego) na okres 12 miesięcy z góry, pojemność serwera minimum 5GB. (Możliwość zwiększenia przestrzeni – ustalane indywidualnie)
  • Serwer dostosowany wydajnościowo do skryptu Presta Shop, instalacja funkcji przyśpieszających sklep
  • Domena – zakup 1 wolnej domeny .pl .com .eu na okres 12 miesięcy z góry, rejestracja na Twoje dane osobowe (my jedynie rejestrujemy domenę lub ją przedłużamy. Faktycznym właścicielem domeny i osobą decyzyjną pozostajesz – Ty). Istnieje możliwość instalacji w cenie usługi już posiadanej przez Ciebie domeny.
  • Poczta firmowa w domenie (dowolna ilość skrzynek e-mail w obrębie serwera)
  • Instalacja certyfikatu SSL na okres 12 miesięcy z góry!
    • sklep posiada protokół https:// na początku adresu i informację o tym, ze połączenie jest bezpieczne,
    • zapewnia szyfrowanie danych między klientem a serwerem,
    • strona posiadająca certyfikat ma symbol zielonej kłódeczki w pasku adresu,
    • poprawia pozycjonowanie w Google.com (ta wyszukiwarka przychylniej indeksuje takie witryny),
    • zwiększa prestiż sklepu w oczach jego klientów i uwiarygadnia sprzedającego że nie jest oszustem,
    • jest wymagana przez niektóre płatności online do płatności kartami kredytowymi,
    • tzw. Ustawa Konsumencka i GIODO rekomenduje instalację certyfikatu na sklepie internetowym lub wręcz go wymaga
  • W ramach zlecenia sklep zostanie w pełni zainstalowany na serwerze bez jakichkolwiek czynności z Twojej strony.

Moduły i funkcje na sklepie:

Zapewnienie wszystkich funkcjonalności dostępnych w domyślnym szablonie (demo) Presta Shop. Chodzi tutaj o takie kwestie jak lista nowości, bestsellery, kody promocyjne itp. Prosimy o kontakt to zostanie przedstawiona pełna ich lista.

Poniżej lista wybranych elementów, które szczególnie są przydatne pod kątem prowadzenia typowej sprzedaży i promocji sklepu. Wszystkie one mogą być wykonane w przyjętym budżecie:

  • umożliwienie zakupu na sklepie bez konieczności rejestracji przez klienta,
  • możliwość szybkiego zamówienia na 1 stronie (bez systemu kroków),
  • dołączony do strony blog WordPress – możliwość publikacji artykułów branżowych,
  • mapa Google w kontakcie z zaznaczoną siedzibą
  • wysuwany moduł Facebook.com (opcjonalne) + założenie Fan Page na Facebook.com + przekazanie dostępów administratora,
  • okno pop-up wyskakujące na starcie strony – użyteczne pod kątem np. informacji o planowanym urlopie, lub opóźnieniach z wysyłkami wywołanymi Świętami itp. (możliwość dezaktywacji tego elementu),
  • utrudnienie kopiowania zdjęć ze sklepu – znak wodny na zdjęciach + blokada prawego przycisku myszki,
  • filtrowanie produktów na liście w danej kategorii po ich cechach lub atrybutach,
  • opcja ‚Zapytaj o produkt’ gdy jest on niedostępny,
  • komunikat Cookies,
  • strona z plikami do pobrania (sam zarządzasz listą plików z poziomu zaplecza),
  • licznik dostępności produktów na stanie,
  • wysuwany moduł Opineo (opcjonalne – wymagane posiadanie konta na tym serwisie),
  • 2 wersje językowe – polska oraz angielska,
  • 2 dodatkowe waluty poza PLN (możliwość dodania następnych) + ustawienie automatycznego przelicznika na serwerze

Płatności na sklepie:

  • płatność przelewem – nie jest wymagana żadna integracja z zewnętrzną firmą i nie są pobierane żadne prowizje. Klient po prostu otrzymuje informacje na jakie konto ma przelać pieniądze.
  • płatność przy odbiorze – pobranie,
  • płatność PayPal (umożliwia użycie karty kredytowej bez konieczności integracji z innymi kanałami płatności online, gdzie są stosunkowo wyższe prowizje)
  • sklep będzie miał możliwość dodania dodatkowych kanałów płatności.

Często czołowi dostawcy płatności on-line w naszym kraju mają przygotowane moduły (dla Presta Shop) do pobrania na swoich witrynach, które wystarczy zainstalować i skonfigurować.

Wysyłki, metody dostawy na sklepie:

  • dodanie odp. przewoźników np. Kuriera, Poczty Polskiej itp.
  • konfiguracja np. progów wagowych – w zależności od wagi paczki – odmienne ceny
  • połączenie metod dostawy z płatnościami (np. jeśli ktoś wybierze Poczta Polska pobranie – pokaże mu się jedynie płatność przy obiorze itp.)
  • sklep będzie miał możliwość dodania dodatkowych kanałów dostawy.

Analogicznie jak przy płatnościach – dostawcy przygotowują moduły do integracji z Presta Shop, które można pobrać z ich witryn

Sprawy formalne na sklepie:

  • wypełnienie podstawowych warunków tzw. ustawy konsumenckiej (http://prestashopkrakow.pl/category/ustawa-konsumencka/)
  • doradztwo w kwestii opracowania regulaminu sklepu (nie sporządzamy regulaminu lecz prezentujemy poprawne naszym zdaniem dokumenty które będą pomocne przy jego zredagowaniu, który następnie umieścimy na sklepie w stosownym miejscu)
  • analogicznie doradztwo w kwestii zredagowania tzw. polityki prywatności
  • doradztwo przy rejestracji bazy danych klientów w GIODO.
  • przegląd elementów sklepu pod kątem ich zgodności z tzw. Ustawą Konsumencką

Pozycjonowanie i promocja sklepu

W ramach budżetu 2000,00 zł netto ciężko nam zapewnić też wykonanie tych prac. Jednak za stosunkowo niską dopłatą i po wcześniejszej konsultacji możemy wykonać podstawowe działania tego typu. Tutaj konieczny jest kontakt zwrotny, ponieważ aby rzetelnie wykonać takie prace musimy mieć chociażby informację na temat branży. Chodzi o kwestie związane z doborem odp. zaplecza, wcześniejsze doświadczenie z daną tematyką (może to obniżyć cenę) i inne tego typu zadania. Pobieżna lista działań do wykonania na start:

  • dodanie / konfiguracja wizytówki w Mapach Google
  • audyt strony zgodnie z wytycznymi Google dla Webmasterów: https://support.google.com/webmasters/answer/35769
  • dodanie strony do indeksów wyszukiwarek (Google, Bing, Yahoo)
  • rejestracja w Search Console (polepszenie pozycji w wyszukiwarce Google)
  • podpięcie Google Analytics (statystyki odwiedzin i efektywności sklepu – tzw. konwersji – pełna konfiguracja wykonana przez specjalistę)
  • sprawdzenie pozycji strony na wybrane 5 słów kluczowych
  • za indywidualnie ustalaną dopłatą kampania Google AdWords

Pamiętaj, że pozycjonowanie jest to odrębna usługa o charakterze marketingowym. Aby można było przekalkulować koszty takich działań prosimy o podanie fraz kluczowych na które sklep ma być wyszukiwany w Google.com. Czyli co Twój klient zamierza wpisać w Google.com i co powinno skutkować znalezieniem Twojej strony możliwie na najwyższej pozycji na liście znalezionych wyników.


Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego:

e-mail: blog@prestashopkrakow.pl

telefon: 607-203-450


Jak wygląda płatność za tę usługę?

Przewidujemy wpłatę zaliczki i podpisanie stosownej umowy. Rozliczenie następuje w oparciu o fakturę VAT.

Oferujemy także alternatywne i anonimowe sposoby rozliczenia w kryptowalucie BTC. Zapraszamy do kontaktu celem przedstawienia szczegółów.

Share This: