Press "Enter" to skip to content

Irytujący błąd “Moduł płatności nie jest zainstalowanyn” na etapie zamówienia

Admin 4

Może on także wypisany w ten sposób:

Uniemożliwia on wykonanie zamówienia i zakupienie czegokolwiek.

możliwa przyczyna #1 – Moduły łączące przesyłki z płatnościami

Aby to naprawić upewnij się czy masz zaisntalowany moduł “shiptopay łączy on przesyłki z płatnościami i zapewne nie jest skonfigurowany. Ewentualnie inny moduł tego typu – payments2carries, payments to carries  itp.

Kwestię tego modułu poruszaliśmy już w innym artykule: http://prestashopkrakow.pl/ship2pay-laczenie-wysylek-i-metod-dostawy-w-prestashop/

możliwa przyczyna #2 – Nowe waluty na sklepie i brak ich powiązania z modułami płatności

Wejdź w:

Moduły i usługi -> Płatność -> (sekcja) Ograniczenia waluty

Następnie sprawdź, czy przy wszystkich walutach są dostępne Twoje płatności

Share This:

  1. Anka Anka

    Hej!
    Grzebałam w obu miejscach, ale żadne z podanych nie przyniosło rozwiązania, nadal widzę komunikat że Moduły płatności nie zostały zainstalowane.
    Jaki jeszcze może być z tym problem? Może chodzić o mduły ( płatne) do wysyłania?
    Jaki byłby ew. koszt gdybym poprosiła o wsparcie w usunięciu tego błędu?

  2. Anka Anka

    Hej Maciek, póki co okazało się, że przy wyłączonym module Kuriera opcja pobrania działa, więc zwrócę się do producenta modułu DPD co jest grane.
    Dzięki za odpowiedź i w razie czego będe pisać .
    Pozdrawiam!

    • Admin Admin

      Świetnie, że udało się to zlokalizować. Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *