Oferta na całościowe wykonanie sklepu internetowego za 2k !

Tytułem wstępu.

Na podstawie licznych zapytań ze strony Czytelników naszego bloga prezentujemy kompleksową ofertę uruchomienia w pełni działającego sklepu internetowego z użyciem Presta Shop.

Wykonanie takiego zlecenia opiewa na dokładnie 2000,00 zł netto (2460,00 zł z VAT).

Jest to całościowa usługa, która zawiera praktycznie wszystkie aspekty konieczne do uruchomienia sprzedaży. W swoje ręce otrzymujesz oprogramowanie, infrastrukturę, wsparcie oraz doradztwo od zespołu bardzo dobrze znającego Presta Shop.

Od razu możesz zacząć sprzedaż. Sklep jest w całości skonfigurowany, zainstalowany i przetestowany. Łącznie z płatnościami i wysyłkami.

Nasze kompetencje w kwestii wdrażania tego oprogramowania określa blog na którym się właśnie znajdujesz i różnorodne zagadnienia, które na nim poruszamy. Możemy także zainteresowanym naszymi usługami przesłać listę czołowych realizacji wykonanych przez nasz zespół.

Co będę musiał zrobić? Czy to abonament?

Kwestiami techniczno – informatycznymi w pełni my się zajmujemy i ostatecznie otrzymujesz narzędzie pozwalające na samodzielną sprzedaż.

Ze swojej strony, poza ew. zgłoszeniem prowadzenia działalności gospodarczej lub konieczności prowadzenia księgowości sklepu – nie potrzebujesz nic więcej.

Wszystko bez konieczności dzielenia się zyskami! Wykonany przez nas sklep nie jest produktem sprzedawanym w żadnym abonamencie. Całościowo przechodzi na Twoją własność także pod kątem np. migracji na własny serwer w przyszłości.

Po 12 miesiącach należy przedłużyć poniższe usługi:

  • Serwer (obligatoryjne)
  • Domena (obligatoryjne)
  • Certyfikat SSL (rekomendowane)

Łączna cena przedłużenia tych usług to kwota ok. 300-400 zł netto / rok.

OK, otrzymam sklep – i co dalej?

Sklep będzie umożliwiał w pełni samodzielne zarządzanie sprzedażą. Tzn. dodawanie nowych produktów, kategorii, zdjęć, tekstów, zmianę cen, zarządzanie zamówieniami itp.

Presta Shop ma budowę modułową. Dzieki temu można w stosunkowo łatwy sposób rozbudować sklep o dodatkowe funkcjonalności np. programy lojalnościowe, połączenie z Allegro itp.

Tak samo jeśli chodzi o stronę – panel zarządzania pozwala na dowolne zarządzanie tekstami oraz zdjęciami na podstronach. Można w ramach sklepu wykonać także stronę wizytówkową – wydzielić strony informacyjne gdzie będą zawarte informacje o firmie, doświadczeniu, dojeździe do siedziby itp.

W cenie zlecenia nie znajduje się wprowadzanie asortymentu na gotowym sklepie. Jednak jesteśmy gotowi przeprowadzić krótkie szkolenie w naszej siedzibie (okolice Krakowa) lub na odległość (np. Skype z udostępnieniem pulpitu, gdzie dokładnie kursorem na Twoim monitorze przedstawimy obsługę sklepu od strony jego zaplecza).

Możemy także pomóc przy masowym wprowadzaniu danych do sklepu lub aktualizacji jego cen w oparciu o arkusze Excela.

Ważnym i w zasadzie kluczowym aspektem przy uruchomieniu sklepu internetowego jest jego promocja oraz pozycjonowanie (opisane to zostało nieco niżej w tym artykule).

Ile to potrwa?

Oferta jest tak dobrana, aby realizacja była maksymalnie szybka. Wręcz w zależności od naszych aktualnych mocy przerobowych – ograniczała się do około 7-10 dni roboczych (po wybraniu szablonu na bazie którego ma być wdrażany sklep).

Co zostanie wykonane w tej cenie?

Poniżej szczegółowa oferta.

Wygląd sklepu:

  • Prezentowanie płatnych szablonów sklepu Presta Shop dopasowanych do branży aż do pełnej akceptacji z Twojej strony (zakup szablonu jest ujęty cenie usługi).  UWAGA! Wybrany szablon będziemy mogli dostosować wg uznania:
    • zmienić kolorystykę
    • wstawić docelowe logo
    • zmienić teksty
    • usunąć wybrane elementy
    • zamienić wybrane elementy miejscami
    • podmienić zdjęcia – np. w sliderze, boxach, elementach interface’u strony itp.
    • dodać dodatkowe waluty, języki itp.
  • Pełne wdrożenie i dostosowanie szablonu wg m.in. checklisty którą tutaj opisywaliśmy: http://prestashopkrakow.pl/instalowanie-szablonu-presta-shop-z-template-monster/  oraz tutaj: http://prestashopkrakow.pl/15-podstawowych-czynnosci-do-wykonania-zaraz-po-zainstalowaniu-sklepu/
  • Pełne przystosowanie witryny do wyświetlania na urządzeniach mobilnych (tablety, smartfony) – RWD (Responsive Web Design)
  • Poprawne wyświetlanie we wiodących przeglądarkach internetowych i systemach operacyjnych

Infrastruktura

  • Serwer (łącza niemieckie) z nielimitowanym transferem (suma ruchu wychodzącego i przychodzącego) na okres 12 miesięcy z góry, pojemność serwera minimum 5GB. (Możliwość zwiększenia przestrzeni – ustalane indywidualnie)
  • Serwer dostosowany wydajnościowo do skryptu Presta Shop, instalacja funkcji przyśpieszających sklep
  • Domena – zakup 1 wolnej domeny .pl .com .eu na okres 12 miesięcy z góry, rejestracja na Twoje dane osobowe (my jedynie rejestrujemy domenę lub ją przedłużamy. Faktycznym właścicielem domeny i osobą decyzyjną pozostajesz – Ty). Istnieje możliwość instalacji w cenie usługi już posiadanej przez Ciebie domeny.
  • Poczta firmowa w domenie (dowolna ilość skrzynek e-mail w obrębie serwera)
  • Instalacja certyfikatu SSL na okres 12 miesięcy z góry!
    • zapewnia szyfrowanie danych między klientem a serwerem
    • strona posiadająca certyfikat ma symbol zielonej kłódeczki w pasku adresu
    • poprawia pozycjonowanie w Google.com
    • zwiększa prestiż sklepu w oczach jego klientów i uwiarygadnia sprzedającego
    • jest wymagana przez niektóre płatności online do płatności kartami kredytowymi
    • tzw. Ustawa Konsumencka rekomenduje instalację certyfikatu na sklepie internetowym
  • W ramach zlecenia sklep zostanie w pełni zainstalowany na serwerze bez jakichkolwiek czynności z Twojej strony.

Moduły i funkcje na sklepie:

Praktycznie wszystkie płatne szablony posiadają te same funkcjonalności co np. Demo Presta Shop: http://demo.prestashopkrakow.pl/ 

Wszystkie one będą zapewnione w ramach realizacji. Chodzi tutaj o takie kwestie jak lista nowości, bestsellery, kody promocyjne itp. Prosimy o kontakt to zostanie przedstawiona pełna ich lista.

Poniżej lista wybranych elementów, które szczególnie są przydatne pod kątem prowadzenia typowej sprzedaży i promocji sklepu. Wszystkie one mogą być wykonane w przyjętym budżecie:

  • umożliwienie zakupu na sklepie bez konieczności rejestracji przez klienta
  • możliwość szybkiego zamówienia na 1 stronie (bez systemu kroków)
  • dołączony do strony blog WordPress – możliwość publikacji artykułów branżowych,
  • mapa Google w kontakcie z zaznaczoną siedzibą
  • wysuwany moduł Facebook.com (opcjonalne) + założenie Fan Page na Facebook.com + przekazanie dostępów administratora
  • okno pop-up wyskakujące na starcie strony – użyteczne pod kątem np. informacji o planowanym urlopie, lub opóźnieniach z wysyłkami wywołanymi Świętami itp. (możliwość dezaktywacji tego elementu)
  • utrudnienie kopiowania zdjęć ze sklepu – znak wodny na zdjęciach + blokada prawego przycisku myszki
  • filtrowanie produktów na liście w danej kategorii po ich cechach lub atrybutach
  • opcja ‚Zapytaj o produkt’ gdy jest on niedostępny
  • komunikat Cookies
  • strona z plikami do pobrania (sam zarządzasz listą plików z poziomu zaplecza)
  • licznik dostępności produktów na stanie
  • wysuwany moduł Opineo (opcjonalne – wymagane posiadanie konta na tym serwisie)
  • 2 wersje językowe – polska oraz angielska
  • 2 dodatkowe waluty poza PLN (możliwość dodania następnych) + ustawienie automatycznego przelicznika na serwerze

Płatności na sklepie:

  • płatność przelewem – nie jest wymagana żadna integracja z zewnętrzną firmą i nie są pobierane żadne prowizje. Klient po prostu otrzymuje informacje na jakie konto ma przelać pieniądze.
  • płatność przy odbiorze – pobranie
  • płatność PayPal (umożliwia użycie karty kredytowej bez konieczności integracji z innymi kanałami płatności online, gdzie są stosunkowo wyższe prowizje)
  • sklep będzie miał możliwość dodania dodatkowych kanałów płatności.

Wysyłki, metody dostawy na sklepie:

  • dodanie odp. przewoźników np. Kuriera, Poczty Polskiej itp.
  • konfiguracja np. progów wagowych – w zależności od wagi paczki – odmienne ceny
  • połączenie metod dostawy z płatnościami (np. jeśli ktoś wybierze Poczta Polska pobranie – pokaże mu się jedynie płatność przy obiorze itp.)
  • sklep będzie miał możliwość dodania dodatkowych kanałów dostawy.

Sprawy formalne na sklepie:

  • wypełnienie podstawowych warunków tzw. ustawy konsumenckiej (http://prestashopkrakow.pl/category/ustawa-konsumencka/)
  • doradztwo w kwestii opracowania regulaminu sklepu (nie sporządzamy regulaminu lecz prezentujemy poprawne naszym zdaniem dokumenty które będą pomocne przy jego zredagowaniu, który następnie umieścimy na sklepie w stosownym miejscu)
  • analogicznie doradztwo w kwestii zredagowania tzw. polityki prywatności
  • doradztwo przy rejestracji bazy danych klientów w GIODO.
  • przegląd elementów sklepu pod kątem ich zgodności z tzw. Ustawą Konsumencką

Pozycjonowanie i promocja sklepu

W ramach budżetu 2000,00 zł netto ciężko nam zapewnić też wykonanie tych prac. Jednak za stosunkowo niską dopłatą i po wcześniejszej konsultacji możemy wykonać podstawowe działania tego typu. Tutaj konieczny jest kontakt zwrotny, ponieważ aby rzetelnie wykonać takie prace musimy mieć chociażby informację na temat branży. Chodzi o kwestie związane z doborem odp. zaplecza, wcześniejsze doświadczenie z daną tematyką (może to obniżyć cenę) i inne tego typu zadania. Pobieżna lista działań do wykonania na start:

  • dodanie / konfiguracja wizytówki w Mapach Google
  • audyt strony zgodnie z wytycznymi Google dla Webmasterów: https://support.google.com/webmasters/answer/35769
  • dodanie strony do indeksów wyszukiwarek (Google, Bing, Yahoo)
  • rejestracja w Search Console (polepszenie pozycji w wyszukiwarce Google)
  • podpięcie Google Analytics (statystyki odwiedzin i efektywności sklepu – tzw. konwersji – pełna konfiguracja wykonana przez specjalistę)
  • sprawdzenie pozycji strony na wybrane 5 słów kluczowych
  • za indywidualnie ustalaną dopłatą kampania Google AdWords

Pamiętaj, że pozycjonowanie jest to odrębna usługa o charakterze marketingowym. Aby można było przekalkulować koszty takich działań prosimy o podanie fraz kluczowych na które sklep ma być wyszukiwany w Google.com. Czyli co Twój klient zamierza wpisać w Google.com i co powinno skutkować znalezieniem Twojej strony możliwie na najwyższej pozycji na liście znalezionych wyników.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego:

e-mail: blog@prestashopkrakow.pl

telefon: 607-203-450

Jak wygląda płatność za tę usługę?

Przewidujemy wpłatę zaliczki i podpisanie stosownej umowy. Rozliczenie następuje w oparciu o fakturę VAT.

Oferujemy także alternatywne i anonimowe sposoby rozliczenia w kryptowalucie BTC. Zapraszamy do kontaktu celem przedstawienia szczegółów.

Share This: