Press "Enter" to skip to content

Klient z zagranicy i niedziałające moduły płatności – Presta Shop 1.6

Admin 6

Jeżeli nasz sklep przewiduje zakupy dla osób z poza Polski możemy natknąć się na problem z płatnościami. Dokładniej chodzi o sytuację, gdy klient w trakcie tworzenia zamówienia określa adres dostawy poza Polską natomiast na etapie płatności (w systemie 5 kroków zamówienia – jest to ostatni 5-krok) natrafia na komunikat:

“Moduły płatności nie zostały zainstalowane”

Screen ze sklepu ledart.net.pl
Screen ze sklepu ledart.net.pl

Co ciekawe, przy zmianie adresu dostawy z zagranicy na Polskę (jeszcze w obrębie tego samego zamówienia) – płatności są dostępne.

Aby rozwiązać ten problem należy wejść w ustawienia płatności i określić dostępność krajów dla poszczególnych modułów płatności:

Moduły -> Płatność ->  Ograniczenia kraju  (odrębna sekcja na samym dole tej strony)

 

 

Share This:

  1. Mateusz Mateusz

    Witam, a kiedy w przypadku zamówień z zagranicy (jak w wymienionym w powyższym przypadku) po kliknięciu na potwierdzenie na 5 etapie pokazuje się biała pusta strona zamiast kończącej z danymi do przelewu itp. Co może być przyczyną jeśli zawsze wszystko działało ok i zamówienia z kraju też działają dobrze.
    ?

    • Admin admin

      A po włączeniu pokazywania błędów w pliku config/defines jaki błąd jest zgłaszany?

      • Mateusz Mateusz

        Ten plik powinien być w folderach na serwerze ale nie mogę go znaleźć i zedytować. W wersji 1.6 powinien być folder config z plikiem defines.inc.php . Dobrze myślę?

        • Admin admin

          Tak dokładnie. Nie ma u Ciebie tego pliku? To w z nim włączany pokazywanie błędów

        • Admin admin

          Tak dokładnie. Nie ma u Ciebie tego pliku? To w nim włączany pokazywanie błędów

          • Mateusz Mateusz

            Jutro jeszcze to sprawdzę i dam znać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *