Jeżeli nasz sklep przewiduje zakupy dla osób z poza Polski możemy natknąć się na problem z płatnościami. Dokładniej chodzi o sytuację, gdy klient w trakcie tworzenia zamówienia określa adres dostawy poza Polską natomiast na etapie płatności (w systemie 5 kroków zamówienia – jest to ostatni 5-krok) natrafia na komunikat:

“Moduły płatności nie zostały zainstalowane”

Screen ze sklepu ledart.net.pl

Screen ze sklepu ledart.net.pl

Co ciekawe, przy zmianie adresu dostawy z zagranicy na Polskę (jeszcze w obrębie tego samego zamówienia) – płatności są dostępne.

Aby rozwiązać ten problem należy wejść w ustawienia płatności i określić dostępność krajów dla poszczególnych modułów płatności:

Moduły -> Płatność ->  Ograniczenia kraju  (odrębna sekcja na samym dole tej strony)

 

 

Share This:

  1. Mateusz says:

    Witam, a kiedy w przypadku zamówień z zagranicy (jak w wymienionym w powyższym przypadku) po kliknięciu na potwierdzenie na 5 etapie pokazuje się biała pusta strona zamiast kończącej z danymi do przelewu itp. Co może być przyczyną jeśli zawsze wszystko działało ok i zamówienia z kraju też działają dobrze.
    ?

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *